<p dir="ltr">Hope that is it, but my gut feel is that it won't be, I think it's more the end stop sensor, unless it's a bad input on the controller for that end stop... just does not feel like a controller issue.  Hope manufacturer is right, one hell of a price to pay if they are wrong.</p>
<p dir="ltr">Richard.</p>
<div class="gmail_quote">On 2014-11-25 10:40 AM, "Remco Volmer" <<a href="mailto:programming@artengine.ca">programming@artengine.ca</a>> wrote:<br type="attribution"><blockquote class="gmail_quote" style="margin:0 0 0 .8ex;border-left:1px #ccc solid;padding-left:1ex">Hi all,<br>
<br>
After lengthy conversations with the manufacturer, the current<br>
solution is to replace the entire controller pad. A new one has been<br>
ordered and should arrive this week. Thank you for your patience.<br>
<br>
Remco<br>
<br>
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1. subscribe <a href="http://artengine.ca/mailman/listinfo/lab" target="_blank">http://artengine.ca/mailman/listinfo/lab</a><br>
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